دکتر محمد ثابت

ساخت وبلاگ

انواع پروتز سینه

انواع پروتز سینه را نی توانید به صورت جداگانه و یک جفت تهیه کنید و هنگام تهیه پروتز باید به اصل بودن و برند پروتز توجه کنید زیرا در صورت فیک بودن آن ممکن آسیب جدی به شما وارد شود. پروتز سینه سه نوع دارد و با هم تفاوت چندانی ندارند.

جنس پروتز سینه | ویژگی های پروتز سینه | مزایا و معایب پرونز سینه

دکتر محمد ثابت...
ما را در سایت دکتر محمد ثابت دنبال می کنید

برچسب : انواع پروتز سینه, نویسنده : msabet msabet بازدید : 869 تاريخ : جمعه 14 آذر 1399 ساعت: 2:05

تزریق چربی چه کاربردهایی هایی دارد

تزریق چربی برای قسمت هایی از بدن که حجم آن کم باشد استفاده می شود برای زیر چشم، گونه گذاری، پلک، خط خنده، چانه، باسن، سینه و ... از تزریق چربی استفاده می شود این تزریق بیشتر برای صورت استفاده می شود و بعد از انجام جراحی تزریق چربی باید مراقبت های لازم انجام شود که فرد دچار آسیب نشود

دکتر محمد ثابت...
ما را در سایت دکتر محمد ثابت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : msabet msabet بازدید : 218 تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 ساعت: 1:26

آیا می دانید علت برگشت دوباره شکم بعد از عمل آبدومینوپلاستی چیست؟

آبدومینوپلاستی نوعی عمل جراحی زیبایی بر روی شکم است. آبدومینوپلاستی برای بیمارانی مناسب است که تمام اقدامات غیر تهاجمی مثل رژیم غذایی و ورزش  های دشوار… را امتحان کرده و نتیجه نگرفته اند. از علت برگشت دوباره شکم بعد از عمل آبدومینوپلاستی می توان به عدم رعایت رژیم غذایی، کم تحرکی و زایمان اشاره کرد.

برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی

 

جراحی زیبایی شکم | عمل زیبایی شکم بعد از زایمان

 

هدف از انجام جراحی ابدومینوپلاستی شکم چیست؟

  آبدومینوپلاستی یا تامی تاک شکم اقدامی تهاجمی جهت صاف و کشیده کردن شکم با خارج کردن پوست وچربی اضافی و سفت کردن عضلات جدار شکم می باشد و روشی برای کاهش وزن محسوب نمی شود .آبدومینوپلاستی در بر طرف نمودن برآمدگی بیش از حد شکم، افتادگی و شلی پوست شکم و وجود چین و چروک های متعدد روی شکم موثر است. در واقع این روش برای کسانی مناسب است که شکم بزرگ و آویزان دارند.

کاندید مناسب برای جراحی شکم چه کسانی هستند؟

•           اضافه وزن شدید بعد از زایمان

•           ترک های  پوستی بعد از بارداری

•           بافت چربی انباشته شده به دلیل اضافه وزن در ناحیه ی شکم

•           افتادگی پوست شکم

•           تغییر شکل شکم به دلیل بالا رفتن سن

•          افرادی که کاهش وزن شدید داشته اند

 

 

چگونگی انجام جراحی ابدومینوپلاستی

جراحی ابدومینوپلاستی بسته به حجم چربی و میزان افتادگی پوست بین 2 تا 5 ساعت زمان می برد. اما اگر تنها نیاز به تخلیه ی ناحیه ی زیر ناف باشد فقط 1 تا 2 ساعت زمانبر است.

این جراحی تحت بیهوشی عمومی انجام می شود  و نیازمند بیمارستانی با تجهیزات بالا می باشد. در این روش برشی در قسمت پایین شکم و دور ناف زده می شود و عضلات شل شده و باز شده به حالت اولیه باز گردانده می شود و به دنبال آن برآمدگی شکم برطرف می شود و به حالت صاف در می آید، و در نهایت با کشیدن پوست اضافی، پوست شکم به حالت صاف تبدیل می شود سپس پوست های اضافی و جمع شده دور ناف ترمیم می شود و بخیه در ناحیه ی برش ها بعد از انجام اصلاحات و برداشتن چربی های انباشته شده زده می شود. دو درن جهت تخلیه ترشحات در ناحیه قرار داده می شود. بستن شکم بند بعد از جراحی الزامی است و بخیه ها پس از چند روز برداشته می شود. به مرور کبودی ها و تورم در ناحیه ی شکم برطرف شده و خط برش نیز کمرنگ تر می شود.

عمل زیبایی شکم بعد از زایمان | جراحی آبدومینوپلاستی

علت برگشت دوباره شکم بعد از عمل آبدومینوپلاستی چیست؟

لازم است قبل از اقدام به جراحی ابدومینوپلاستی توضیحات لازم به بیمار داده شود که بعد از جراحی باید مراقبت های لازم را به جهت عدم برگشت دوباره ی شکم بعد از عمل ابدومینوپلاستی داشته باشند زیرا گاهی این افزایش وزن، عدم تحرک و عدم ثبات وزن موجب بهم خوردن نتیجه عمل جراحی می شود و نیاز به جراحی مجدد را امکانپذیر کند.

در مورد خانم هایی که قبل از عمل ابدومینوپلاستی زایمان سزارین نداشته اند و بعد از انجام عمل اقدام به بارداری می کنند باید به آنها متذکر شد که بارداری می تواند موجب شل شدن پوست و باز شدن دوباره ی عضلات جداره شکم شود که در این مواقع باید با عمل جراحی مجدد این مشکلات را اصلاح کرد.

 

نکات لازم جهت حفظ نتایج جراحی ابدومینوپلاستی

برای دریافت نتیجه ی پایدار از جراحی ابدومینوپلاستی لازم است  نکاتی را در نظر داشته باشید تا نیاز مجدد به جراحی نباشد. پس از جراحی بیمار ملزم به رعایت نکاتی است از جمله اینکه وزن خود را تقریبا ثابت نگه دارد، چرا که علاوه بر حفظ سلامتی از ایجاد مشکلات ناشی از اضافه وزن هم جلوگیری کرده و باعث حفظ نتایج عمل جراحی شکم می شود.

مراقبت های قبل و بعد از عمل ابدومینوپلاستی را برای دریافت نتایج دائمی از جراحی جدی بگیرید و همچنین برای اینکه بتوانید از پس مراقبت های قبل و بعد از عمل به خوبی برآیید بهتر است با پزشک متخصص در زمینه جراحی شکم مشاوره هایی را داشته باشید تا بتوانید این کار ها را به نحو احسن انجام دهید.

نکته ی قابل توجه و مهم در به دست آوردن نتایج پایدار از جراحی این است که در انتخاب پزشک متخصص در زمینه ابدومینوپلاستی دقت کافی داشته باشید. زیرا انتخاب پزشک به دلیل اینکه تاثیر مستقیم بر روی عمل دارد بسیار حائز اهمیت است.

حتما بعد از جراحی رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید، ورزش کنید چرا که ورزش موجب ثبات وزن می شود. در مورد بانوان بهتر است که انجام جراحی را به بعد زایمان موکول کنند. افرادی که عمل ابدومینوپلاستی را انجام می دهند با رژیم غذایی سالم و سرشارار میوه جات و سبزیجات می توانند به ثابت وزنی برسند.

 بیشتر بدانید: پروتز سینه و شیردهی

دکتر محمد ثابت | فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

 

 

دکتر محمد ثابت...
ما را در سایت دکتر محمد ثابت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : msabet msabet بازدید : 533 تاريخ : دوشنبه 9 تير 1399 ساعت: 21:54

هزینه تزریق چربی و تزریق ژل

با بالا رفتن سن بافت پوست از بین می رود و نواحی مثل گونه ها ، چانه و سایر بخش های صورت دچار شلی و فرو رفتگی می شوند، امروزه روش های مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارد، از جمله این روش ها می توان به لیزر، تزریق ژل و بوتاکس و در نهایت به تزریق چربی اشاره کرد.  تزریق چربی به عنوان یکی از امن ترین، ماندگارترین و طبیعی ترین درمان ها در بازیابی حجم از دست رفته ی بدن، ناشی از پیری می باشد و پزشک می تواند با تزریق چربی تورفتگی بخشی از صورت و بدن شما را که دچار پیری شده است، را درمان کند .

هزینه تزریق چربی

تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی یا انتقال چربی به روشی گفته می شود که در آن چربی از شکم و یا از نواحی مستعد چربی بدن گرفته می شود و پس از آماده سازی به نواحی مورد نظر تزریق می شود. هدف این روش اضافه کردن حجم صورت، لب ها، باسن و یا دستها می باشد که موجب می شود نمای آن پرتر و جوان تر شود. تزریق چربی می تواند فرورفتگی صورت و بعضی از انواع اسکار را پر کند و باعث بهبودی ظاهر آنها شود. تزریق چربی صورت، از طریق ایجاد  پُری و برآمدگی ، باعث درجاتی از لیفت در بافت مورد نظر می شود و ممکن است به تنهایی یا همراه با سایر روش هایی مانند لیفت صورت یا ابرو انجام شود.

 

 بیشتر بدانید: پروتز سینه و بارداری

 بیشتر بدانید: ماندگاری تزریق ژل

دکتر محمد ثابت | دکتر متخصص جراحی زیبایی

دکتر محمد ثابت...
ما را در سایت دکتر محمد ثابت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : msabet msabet بازدید : 518 تاريخ : سه شنبه 26 فروردين 1399 ساعت: 17:00

انواع مراقبت های بعد از بوتاکس

بوتاکس یکی از روش های درمانی است که بیشتر جنبه زیبایی دارد و برای کاهش و از بین بردن چین و چروک های بدن مورد استفاده قرار می گیرد. بوتاکس از طریق فلج برخی عضلات منجر به از بین بردن چروک های بدن می شود. مکانیسم عملکرد بوتاکس از طریق شل کردن عضلات است. بوتاکس معمولا در مطب پزشک متخصص انجام شده و نیازی به بستری و یا بیهوشی ندارد. البته در برخی موارد و متناسب با خواست بیمار از بیهوشی موضعی هم ممکن است استفاده شود. تزریق بوتاکس یکی از روش هایی است که آگاهی از مراقبت بعد از تزریق بوتاکس از اهمیت بالایی برخوردار است. 

ترمیم بوتاکس | انواع بوتاکس

بوتاکس مو

بوتاکس مو از جدیدترین روش‌های درمانی است که برای برگرداندن شادابی و استحکام به مو‌هایی که در اثر فرآیند‌های شیمیایی، صاف کردن و سشوار کشیدن ضعیف شده‌اند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش درمانی موثر مو‌های آسیب دیده شما را دوباره شاداب خواهد کرد.

ترکیبات استفاده شده در روش درمانی بوتاکس مو که خاصیت جوان کنندگی دارد از آنتی اکسیدان‌های قوی، انواع پروتئین‌های لازم برای رشد مو از جمله پروتئین‌های ابریشم و گندم، روغن خاویار، امگا، انواع آمینواسیدها، ترکیبات کلاژن و ویتامین ۵ B تشکیل شده است.

محلول بوتاکس شکاف‌های بوجود آمده در ساقه موی آسیب دیده را پر کرده، پروتئین‌های از دست رفته را جبران کرده و رطوبت لازم را به مو‌ها خواهد رساند.

هم‌چنین نوک شکافته شده مو‌ها را ترمیم کرده، گره خوردگی و پیچ و تاب مو‌ها را کم کرده و شادابی و درخشانی خاصی به مو‌های شما خواهد بخشید. این ترکیب طبیعی ریشه‌ی مو‌ها را تقویت کرده و ظاهری نرم و درخشان را بدون کاهش حجم مو‌ها به آن‌ها می‌بخشد.

این روش درمانی در کل حدود ۱.۵ ساعت به طول می انجامد و تاثیر آن برای چند هفته متوالی پابرجا خواهد بود. 

 

بوتاکس پیشانی و چشم

یکی از مهم ترین و رایج ترین تزریقات بوتاکس برای رفع چین وچروک و خطوط عمیق بوتاکس پیشانی و دور چشم می باشد. با تزریق بوتاکس در این نواحی علاوه بر بهبود کامل چین و چروک های اطراف پیشانی و دورچشم خود تا حدی بسیار زیاد پوست شما جوان خواهد شد.

 

 بیشتر بدانید: ترمیم بوتاکس و انواع بوتاکس

 

دکتر محمد ثابت | دکتر متخصص جراحی زیبایی

دکتر محمد ثابت...
ما را در سایت دکتر محمد ثابت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : msabet msabet بازدید : 266 تاريخ : شنبه 10 اسفند 1398 ساعت: 19:30

هزینه بوتاکس

از جمله روش های جوانسازی پوست صورت تزریق بوتاکس می باشد. در صورت از بوتاکس جهت رفع چین و چروک ها، خط اخم، خطوط بین ابروها، خط خنده ،خطوط پیشانی، خطوط گوشه های لب، خطوط روی لب و درمان افتادگی ابرو استفاده می شود. ماده بوتاکس توسط سوزن های بسیار ریز و مخصوص در نواحی مورد نظر طی چند دقیقه بدون نیاز به بیهوشی تزریق می شود ، این ماده با از کار انداختن موقت عضلات فعال و پر کردن فرورفتگی های صورت باعث بازگرداندن جوانی و شادابی به چهره ی فرد می گردد. ۵ تا ۶ ماه پس از تزریق اول، برای ماندگاری بیشتر فرد باید تزریق بوتاکس را مجددا انجام دهد. 

 با توجه به نیاز فرد به میزان بوتاکس و مهارت پزشک ، قیمت بوتاکس صورت تعیین می شود.هزینه بوتاکس بستگی به مقدار خطوط بر چهره و عمق آن خطوط دارد .زیرا در هزینه بوتاکس ،مقدار مواد مصرف شده دخیل است و هر چه مواد بیشتر مصرف شود هزینه ی بوتاکس بیشتر خواهد شد و خطوط و عمق های بیشتر هزینه ی بوتاکس بیشتری دارند. به طور کلی هزینه ی بوتاکس کاملا مقرون به صرفه  و متغیراست. به عنوان یک قاعده کلی، هزینه ها را بر اساس ناحیه ی مورد نظر طبقه بندی می کنند، گرچه بعضی از آنها بر اساس تعداد واحدها می باشند، که منجر به تفاوت های بزرگی در هزینه های درمانی می شود.

هزینه تزریق بوتاکس | هزینه بوتاکس

 

 عوامل موثر بر قیمت و هزینه بوتاکس

مهم ترین عوامل موثر بر هزینه درمان بوتاکس  اندازه قسمتی که نیاز به درمان دارد.با افزایش محدوده، درمان گران تر خواهد بود. و از عوامل دیگر آن – دوز مورد نیاز برای درمان است.اگر میزان چروکهای شدید باشد، ممکن است واحدهای بیشتری از بوتاکس مورد نیاز باشد، که در اینصورت هزینه افزایش می یابد. و همچنین بعضی از مناطق ممکن است تزریق بیشتری نسبت به مناطق دیگر نیاز داشته باشند. یکی دیگر از دلایل  موقعیت جغرافیایی است که در آن زندگی می کنیم که نسبت به منطقه و شهر هزینه ها متغیر می باشد و در نهایت اعتبار شخصی که درمان را انجام می دهد نیز در هزینه ها موثر است.

 

هزینه بوتاکس خط لبخند

 عمیق شدن خط لبخند با افزایش سن اتفاق می افتد و حالت چهره را پیرتر نشان می دهد. به کمک تزریق بوتاکس می توان عمق خط های دور لب را کاهش داده و به جوانسازی صورت کمک کرد. با تزریق بوتاکس و از کار افتادن عضلات دور لب از عمیق تر شدن خط لبخند جلوگیری می شود و با خاصیت پرکنندگی بوتاکس تو رفتگی دور لب ها پر می شود.

هزینه تزریق بوتاکس در ناحیه خط لبخند به استحکام عضلات خط لبخند، جنسیت فرد، تخصص پزشک، سن فرد، تعداد واحد های مورد نیاز برای تزریق بستگی دارد.

به طور کلی برای رسیدن به نتیجه موثر از تزریق بوتاکس خط لبخند به ۲۰ تا ۳۰ واحد بوتاکس نیاز است.

 

 بیشتر بدانید: بوتاکس چیست؟

 

دکتر محمد ثابت | دکتر متخصص تزریق بوتاکس 

دکتر محمد ثابت...
ما را در سایت دکتر محمد ثابت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : msabet msabet بازدید : 263 تاريخ : جمعه 4 بهمن 1398 ساعت: 0:55

هر آنچه که باید در مورد جراحی زیبایی سینه بدانید

جراحی زیبایی سینه  یکی از موفق ترین عمل های جراحی زیبایی سینه است. بزرگ کردن و کوچک کردن سینه و لیفت سینه ها از جمله اقداماتی است که برای زیبایی سینه به کار می روند و اما در مورد آقایان شایع ترین جراحی که بر روی سینه ی آنها انجام می شود.
بهبود ظاهر و فرم سینه‌ها همراه با لیفت سینه می‌تواند تاثیر بسزایی در بازیابی اعتماد به نفس بانوان داشته باشد و موجب شود که آنها احساس خوبی نسبت به بدن خود پیدا کنند.

چه کسانی باید پروتز سینه انجام دهند؟

خانم هایی دارای سینه های شل و بد فرم 
خانم هایی با سینه‌ های كوچكی 
خانم هایی که دوست دارند ‏سینه های بزرگ ‌تر و حجیم تر داشته باشند
کسانی که در سینه‌ های شان عدم تقارن یا اختلاف سایز و شکل وجود دارد.
خانم هایی که بر اثر شیردهی سایز سینه آن ها تغییر کرده است و خانم هایی که بر اثر تغییر وزن سینه‌ های ‏شان كوچک و افتاده شده است.

 

بزرگ کردن سینه

برای بزرگ کردن سینه از دو روش استفاده می شود. روش اول تزریق چربی و روش دوم استفاده از پروتز ها می باشد.

چه سنی برای جراحی پروتز سینه مناسب می باشد؟

معمولا برای انجام پروتز سینه محدوده سنی خاصی وجود ندارد و هر زمانی رشد سینه که همان بلوغ سینه است کامل شده باشد یعنی سن ۱۸ سالگی به بعد، این عمل قابل انجام است 

 

دکتر محمد ثابت | فوق تخصص جراحی سینه در تهران

دکتر محمد ثابت...
ما را در سایت دکتر محمد ثابت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : msabet msabet بازدید : 279 تاريخ : چهارشنبه 13 آذر 1398 ساعت: 1:25